OUR
PROMISE
2019 © Therapy Room. All Rights Reserved. Proudly Crafted by Quart Agency
Confidentialitate

CUPRINS

1. Cand se aplica?

2. Care este scopul acestei politici?

3. Ce reprezinta datele cu caracter personal?

4. In ce scop le colectam?

  • Scopuri CONTRACTUALE
  • Scopuri FUNCTIONALE
  • Scopuri de MARKETING

5. Cum le colectam?

6. Ce drepturi aveti?

  • Dreptul de accesare
  • Dreptul de modificare si stergere
  • Dreptul de restrictionare a prelucrarii
  • Dreptul la portabilitate (export) al datelor
  • Dreptul de a nu fi supus unei actiuni cu caracter automat
  • Dreptul de a inainta plangere

7. Cui dezvaluim datele?

8. Cum asiguram securitatea datelor?

9. Care sunt perioadele de pastrare?

10. Ce facem in cazul incidentelor de securitate?

 

1. Cand se aplica?


Politica de confidentialitate se aplica datelor personale colectate, utilizate sau dezvaluite in timp ce utilizati site-ul companiei noastre. Cand ne referim la „noi” sau “compania noastra” in aceasta declaratie, ne referim la societatea THERAPY ROOM S.R.L.


Va puteti gestiona consimtamantul asupra scopurilor in care vor fi utilizate datele cu caracter personal trimitand un e-mail la adresa contact@therapyroom.ro sau ne puteti scrie la adresa Str. Johann Strauss nr. 2A, Parter, Sector 2, Bucuresti
.


2. Care este scopul?


Cand utilizati site-ul nostru ne incredintati o parte dintre datele dumneavoastra cu caracter personal. Intelegem acest lucru si il apreciem. Prin tot ceea ce facem ne straduim sa le protejam si sa va oferim un control cat mai bun asupra lor.


Politica de confidentialitate va ajuta sa intelegeti ce date personale colectam despre dumneavoastra, modul in care folosim datele dumneavoastra personale si ce optiuni aveti asupra utilizarii acestora.


Ne angajam sa pastram acuratetea, confidentialitatea si securitatea datelor dumneavoastra personale. Pentru a fi in concordanta cu modificarile legislative si/sau cu realitatile practice cu care ne confruntam, ne rezervam dreptul de a ajusta oricand prezenta politica, modificarile devenind obligatorii din momentul publicarii acestora pe site.


3. Ce reprezinta datele cu caracter personal?


Datele cu carater personal sunt informati, despre o persoana identificata sau identificabila. Exemple de astfel de date: nume, prenume, adresa, numar de telefon, email, date legate de cartea de identitate, CNP, informatii bancare,
un identificator de modul cookie, o adresă de protocol de internet (IP), ID-urile dispozitivelor mobile, informatii din browserul dumneavoastra web (cum ar fi tipul browserului si limba browserului), actiunile pe care le faceti pe site-ul nostru web etc.


4. In ce scop le colectam?


Datele cu caracter personal sunt colectate pentru derularea efectiva a relatiilor contractuale, pentru a va oferi servicii cat mai bune, pentru a imbunatati permanent functionalitatile site-ului nostru sau pentru a va aduce in atentie reclame si promotii relevante pentru dumneavoastra.


Limitam datele personale pe care le colectam la ceea ce este relevant in vederea procesarii particulare a acestora. Nu procesam datele dumneavoastra personale in moduri care sunt incompatibile cu scopurile pentru care informatiile au fost colectate sau ulterior autorizate de dumneavoastra.


Date CONTRACTUALE (obligatorii) – pentru demararea procesului de incheiere a unui contract si/sau pentru prestarea serviciilor si pentru derularea efectiva a relatiei contractuale.


Se pot colecta date (nume, prenume, telefon, email etc.) pentru a putea sa raspundem intrebarilor dumneavoastra legate de produsele si serviciile noastre si pentru a putea furniza produsele si presta serviciile pe care le doriti. Aceste date sunt colectate prin formulare dedicate din site de genul: contact, solicita oferta, comanda online, solicita consultanta etc. Aceste date sunt denumite generic “date contractuale”. Fara ele, comanda dumneavoastra nu poate fi preluata (de exemplu: nu stim cum sa va raspundem la intrebari), nu poate fi prelucrata si nu poate fi executata. Nu veti putea beneficia de serviciile sau produsele noastre utilizand site-ul nostru, fara a furniza aceste date.


Temeiul juridic pentru prelucrarea acestor date il reprezinta interesele noastre legitime (articolul 6 alin 1 lif (f) din regulamentul general privind protectia datelor).


Date FUNCTIONALE – pentru o experienta cat mai buna in utilizarea site-ului


Se pot colecta date directe (nume, prenume, telefon, email, etc) pentru asigurarea unei experiente mai bune in utilizarea site-ului. Datele se colecteaza prin intermediul formularelor din site.
Aceste date sunt denumite generic “date in scopuri functionale”.

Se pot colecta datele indirecte ce se pot utiliza in crearea unui website mai bine structurat (ex: rapoartele din Google Analytics etc.). Aceste date ne ajuta sa vedem fluxul de navigare a vizitatorilor in site, volumul de navigare precum si alte informatii utile relevante in imbunatatirea site-ului, pentru a va oferi o experienta de navigare cat mai buna.


Toate aceste functionalitati sunt gandite pentru a va oferi cele mai bune optiuni de informare. Daca nu sunteti de acord cu utilizarea datelor in acest scop, nu puteti beneficia de avantajele acestor functionalitati.


Temeiul legal al colectarii acestor date il reprezinta consimtamantul dumneavoastra (art.6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protectia datelor).


Date de MARKETING – pentru un site mai bine structurat, reclama relevanta si informare in social media


Se colecteaza date personale, cum ar fi datele directe (nume, prenume, telefon, email etc.) sau indirecte (cookie-uri, adresa de IP a calculatorului, ID-urile dispozitivelor mobile etc.).


Datele directe se colecteaza pentru inscrierile la newsletter (transmiterea de buletine informative, oferte comerciale etc.).

Daca doriti sa nu mai primiti astfel de materiale puteti sa accesati link-ul „dezabonare” situat in partea de jos a e-mailurilor de marketing ale companiei noastre.


Cookie-urile sunt fisiere de date care sunt trimise de pe un site web catre un browser pentru a inregistra informatii despre utilizatori in diferite scopuri. Utilizam cookie-uri si tehnologii similare. Pentru informatii suplimentare consultati pagina de pe site-ul nostru care contine politica privind cookie-urile.


Datele pot fi utilizate si pentru afisarea unor reclame adaptate dorintelor dumneavoastra (ex: Google Remarketing, Facebook Pixel etc.). Este posibil sa va fie prezentate reclame la produsele de care ati fost interesati sau pe care le-ati vizualizat.


Site-ul nostru va permite sa va conectati cu retele media sociale, cum ar fi Facebook (facebook.com), Linkedin (linkedin.com) si Twitter (twitter.com) („Social Media”). Conectandu-va, se pot colecta adresa IP si pagina pe care o vizitati din site-ul nostru. De asemenea, se seteaza un cookie pentru a permite aplicatiilor de social media sa functioneze corect. S-ar putea sa vi se ofere o optiune catre conturile de social media pentru a posta informatii despre activitatile dumneavoastra pe pagina personala de profil din reteaua social media, pentru a le permite accesul si altor utilizatori la acele informatii din reteaua dumneavoastra.


Aceste date le denumim generic” date in scopuri de marketing”.


Temeiul legal al colectarii acestor date il reprezinta consimtamantul dumneavoastra (art.6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protectia datelor).


5. Cum le colectam si cum va gestionati consimtamantul?


Cand interactionati cu site-ul nostru, va oferim posibilitatea de a acorda si de a va retrage in orice moment consimtamantul pentru utilizarea datelor dumneavoastra.

Oferim vizitatorilor site-ului si clientilor care furnizeaza datele cu caracter personal mijloacele pentru a alege modul in care folosim aceste date. Consimtamantul privind prelucrarea datelor cu caracter personal se poate solicita la crearea de cont, la completarea unui formular, precum si la orice alt scop care implica acordarea consimtamantului.

Veti avea posibilitatea de a va da explicit consimtamantul asupra scopurilor in care vor fi utilizate datele cu caracter personal si de a-l gestiona ulterior, in conformitate cu reglementarile in vigoare.


6. Ce drepturi aveti?


Depunem toate eforturile pentru a va garanta drepturile pe care le aveti, in conformitate cu legislatia in vigoare.


Aveti 
dreptul de a accesa datele dumneavoastra personale. In consecinta, daca este cazul, va oferim acces la datele personale pe care le pastram in legatura cu dumneavoastra. De asemenea, va oferim posibilitatea de a alege daca doriti sa primiti oferte si promotii de la noi, dar si sa corectati, sa modificati sau sa stergeti informatiile dumneavoastra. Putem limita sau refuza accesul la datele cu caracter personal in cazurile si conditiile prevazute de legislatia in vigoare.

Aveti dreptul de modificare si stergere a datelor dumneavoastra cu caracter personal, in special a datelor incomplete sau inexacte de exemplu, in cazul in care unele dintre datele personale pe care le-ati furnizat (numar de telefon, adresa e-mail, persoana imputernicita etc.) nu mai sunt actuale. Luam masuri rezonabile pentru a ne asigura ca datele personale pe care le procesam sunt viabile pentru utilizarea dorita si exacte, complete si actuale. In acest sens, ne bazam pe dumneavoastra sa actualizati si sa corectati datele personale in masura in care este necesar pentru scopurile pentru care au fost colectate

sau ulterior autorizate de dumneavoastra.

Aveti dreptul de restrictionare a prelucrarii, de a va opune prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati rectificarea, actualizarea ori stergerea datelor in conditiile legii. Acest drept poate fi exercitat oricand, in mod gratuit si fara justificare, cu exceptia acelor date pentru care prelucrarea reprezinta o obligatie legala.

Aveti dreptul de a solicita portabilitatea (exportul) datelor cu caracter personal.

Aveti dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale cu caracter automat.

Aveti dreptul de a inainta plangere catre Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.), precum si de a va adresa justitiei, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare.


7. Cui dezvaluim datele dumneavoastra si unde le transferam?


Putem impartasi datele dumneavoastra personale furnizorilor de servicii contractati in vederea indeplinirii obligatiilor contractuale, livrarii produselor si/sau prestarii serviciilor, indeplinirii obligatiilor legale, precum si in vederea imbunatatirii experientei de utilizare a site-ului sau oferirii de servicii in domeniul marketingului, reclamei si publicitatii (Google, Facebook etc.), precum si in alte scopuri: servicii de contabilitate, avocatura, consultanta, afiliati, parteneri de afaceri etc. Dezvaluirea datelor se face in temeiul faptului ca serviciile necesare derularii afacerilor noastre nu pot fi prestate de catre noi. Depunem toate eforturile pentru a avea un angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare. In cazul in care furnizorii nostri de servicii de gazduire, trimitere de newslettere sau alte servicii similare sunt transferate in afara spatiului economic european (SEE), se depun eforturi pentru a se asigura masuri de protectie adecvate.

Este posibil sa dezvaluim datele dumneavoastra personale, ca urmare a unei obligatii legale si / sau solicitari din partea autoritatilor publice si guvernamentale.


De asemenea, putem transfera date personale in cazul unui audit, sau in cazul vanzarii ori transferarii totale sau partiale a afacerii sau activelor noastre (inclusiv in cazul unei fuziuni, achizitii, joint venture, reorganizare).


8. Cum asiguram securitatea datelor?


Siguranta datelor dumneavoastra este importanta pentru noi.


Luam masuri rezonabile si adecvate pentru a proteja datele personale de pierderi, utilizari incorecte si acces neautorizat, dezvaluire, modificare si distrugere, tinand cont de natura acestora. Luam toate masurile interne pentru a identifica si a asigura securitatea informatiilor. Compania noastra utilizeaza furnizori de servicii conexe (ex: servicii de gazduire, servicii de dezvoltare software, solutii de marketing etc.) pentru indeplinirea acestui obiectiv.


9. Care este perioada de pastrare?


Pastram informatiile conform specificatiilor legale si atata timp cat dumneavoastra sunteti de acord si conform dispozitiilor legale.


Stocarea datelor cu caracter personal se face pe perioadele de timp specificate de legislatia in vigoare, in vederea mentinerii evidentelor legate de activitatile desfasurate, pentru protejarea drepturilor in justitie si exercitarea altor drepturi conform legii si contractelor incheiate, indeplinirea eventualelor cerinte de arhivare, in acord cu dispozitiile legale.


10. Ce facem in cazul incidentelor de securitate?


Informarea dumneavoastra si a autoritatilor este primul pas. Remedierea situatiei aparute este prioritatea noastra.
In cazul in care survine un incident in legatura cu datele cu caracter personal vom notifica autoritatile competente pentru protectia datelor in termen de 72 de ore, in functie de gradul de risc pentru client sau pentru vizitatorul site-ului. Clientii afectati sau vizitatorii site-ului vor fi, de asemenea, notificati in legatura cu incidentul.


Vom lua toate masurile necesare remedierii situatiilor aparute, in vederea protejarii drepturilor dumneavoastra.

 

THERAPY ROOM ON SOCIAL MEDIA
Ne găsești pe Facebook și Instagram cu recomandări și noutăți din lumea medicală.

Newsletter-ul nostru pentru cele mai noi tratamente, sfaturi și promoții. Hai în comunitatea noastră.

×
Te sunam noi

Dacă nu ne poți contacta acum, lasă-ne un număr de telefon și te vom suna pentru o programare la specialiștii noștri.